nasze usługi

Doradztwo inwestycyjne

Doradztwo inwestycyjne obejmuje szereg działań związanych z:

  • opracowywaniem strategii zarządzania aktywami – zarządzanie majątkiem klienta zgodnie z opracowaną strategią,
  • zarządzaniem procesem sprzedaży, zakupu i komercjalizacji nieruchomości,
  • opracowaniem studium wykonalności inwestycji – ocena i analiza potencjału inwestycji, która wspomaga proces decyzyjny w zakresie wskazania jej mocnych i słabych stron,
  • inwestowaniem w mieszkania na wynajem.

Marketing nieruchomości

Marketing nieruchomości dotyczy prac prowadzonych na rzecz Klienta w zakresie:

  • budowania strategii marketingowych przy sprzedaży i najmie nieruchomości – określenie zasad promocji nieruchomości, weryfikacja rynku, badanie potencjału inwestycyjnego, określenie narzędzi marketingowych,
  • analizy konkurencji – polega na uzyskaniu jak największej ilości informacji dotyczących podmiotów rywalizujących na rynku z przedsiębiorstwem. Informacje o liczebności konkurencji, poziomu rozwoju konkurencyjnych firm, a także sposobów ich zachowania na rynku,
  • tworzenia identyfikacji wizualnej przy komercjalizacji nieruchomości – oznacza opracowanie koncepcji wynajmu budynku i tym samym stworzenie produktu inwestycyjnego, przynoszącego stabilny dochód.

Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami obejmuje działania na rzecz Klienta dotyczące:

  • sprzedaży, zakupu, wynajmu i dzierżawy nieruchomości,
  • opracowania profilu potencjalnych Klientów docelowych i weryfikacji ofert,
  • koordynacji pełnego due diligence – analiza nieruchomości w zakresie statusu prawnego, stanu technicznego na podstawie opinii geodezyjnej i operatów rzeczoznawców majątkowych.

Badania rynku

Badania rynku przewidują prowadzenie szczegółowych analiz w zakresie:

  • analizy lokalizacji – przygotowanie opinii o lokalizacji, ocena silnych i słabych stron lokalizacji w oparciu o analizę SWOT, ocena atrakcyjności położenia nieruchomości z punktu widzenia nabywców/dzierżawców,
  • analizy konkurencji – przygotowanie raportów dotyczących aktywności konkurencji, prezentacja charakterystyki konkurencyjnych inwestycji, prognozy konkurencyjności,
  • analizy ekonomicznej i demograficznej – badanie profilu demograficznego otoczenia nieruchomości, opracowanie analizy dotyczącej potencjału ekonomicznego (szacunek zysku/strat),
  • monitoringu trendów rynkowych na rynku nieruchomości – opracowanie analiz i prognoz rozwoju rynku nieruchomości w segmencie komercyjnym.

Ekspansja zewnętrzna

Ekspansja zewnętrzna polega na wsparciu Klienta biznesowego w zakresie:

  • analizy planowanego rozwoju placówek handlowo-usługowych,
  • opracowania strategii działań i wieloetapowego rozwoju placówek w przestrzeni miast, regionów oraz całego kraju,
  • wyznaczenia optymalnych obszarów i wskazaniu konkretnych lokalizacji, negocjowaniu umów najmu, dzierżawy lub kupna nieruchomości.
  • pracy na indywidualne zlecenie Klienta.

Zarządzanie nieruchomościami

Zarządzanie nieruchomościami skupia się na wsparciu Klienta w obszarach:

  • zarządzania nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi – polega na podejmowaniu decyzji w zakresie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości oraz dotyczy bieżącego administrowania nieruchomością, w tym doradztwa w zakresie utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym w zgodzie z jej przeznaczeniem,
  • zarządzania umowami najmu – obejmuje usługi doradztwa w zakresie technologii, wdrażania rozwiązań technicznych, zarządzania danymi i audytu umów najmu,
  • zarządzania majątkiem – to nade wszytko ochrona już zgromadzonych środków oraz ich bezpieczne pomnażanie. W dłuższym czasie najlepsze efekty finansowe przynosi stabilne i powtarzalne osiąganie zysków,
  • optymalizacji kosztów – budowanie planów i strategii dotyczących ponoszenia jak najniższych kosztów przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego standardu świadczonych usług oraz maksymalizacji zysków.
Przewiń na górę